Important message - Reisverslag uit Pandemas, Indonesië van Mark Helvoort - WaarBenJij.nu Important message - Reisverslag uit Pandemas, Indonesië van Mark Helvoort - WaarBenJij.nu

Important message

Door: Bjorn en Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

04 November 2014 | Indonesië, Pandemas

Hallo Hallo,

Bij deze even een kort berichtje met betrekking tot de blog.

Bjorn heeft gemerkt dat de blog niet echt werkt voor hem. Via de telefoon kunnen wij de blog immers moeilijk in de gaten houden en het uploaden van foto's werkt ook niet optimaal. Hij vind het natuurlijk wel leuk om met jullie contact te houden maar dat kan ook op andere manieren. Mocht je dus graag met bjorn in contact komen dan kan je daar Whatsapp (+31651894482) en/of facebook voor gebruiken.

Voor jullie (en dan bedoel ik voornamelijk de aanhang van Bjorn) veranderd er toch niet zo veel. Alle berichten werden immers toch al door mij geschreven. Verder zijn wij samen op reis dus jullie mogen er vanuit gaan dat de ervaringen en verhalen die ik beleef, ook geldig zijn voor Bjorn.

Wat is er dan wel veranderd? Ik hoef bjorn vanaf nu niet meer om goedkeuring te vragen om om iets te uploaden. De censuur is ten einde dus!;)

Een andere mededeling heeft betrekking op de foto's van onze reis. Zoals ik net al zei, werkt het uploaden van de foto's met onze telefoons niet echt. Daarom gebruiken wij vanaf nu facebook om deze met jullie te delen. Heel handig allemaal want we maken per land een nieuw album aan. Voeg ons dus beide toe op facebook mocht je meerdere foto's willen zien, heb je geen facebook dan maak je die maar aan, ZELFS mijn moeder is het gelukt dus iedereen kan het.

Toitoitoi!

Bjorn en Mark

• 02 Januari 2015 - 10:29

Ine:

Euh jongen, bedankt he. Ik hou ook van jou xxx