Party time - Reisverslag uit Geylang, Singapore van Mark Helvoort - WaarBenJij.nu Party time - Reisverslag uit Geylang, Singapore van Mark Helvoort - WaarBenJij.nu

Party time

Blijf op de hoogte en volg Mark

07 September 2014 | Singapore, Geylang

De eerste twee dagen Singapore stonden in het teken van tourisme. Het opnemen van alle architectonische wonderen had echter ook zijn weerslag op ons. Vandaar dat we de afgelopen dagen toch wel behoefte hadden aan een feestje. Het nachtleven van Singapore kan gelukkig als zeer bruisend bestempeld worden met een zeer divers aanbod aan clubs, kroegen, pubs en karaoke bars. Een rondvraag leerde ons dat Clarke Quay de plaats is 'where tourists are getting drunk'. Ideaal dus om onze dorst te lessen en onze portemonnees te legen. Want met 10€ per biertje gaat het dagelijkse budget van 30€ er wel heel rap doorheen. Maar ja, we zijn op vakantie dus we nemen het er ook maar van. Terug naar het verhaal, Clarke Quay was genieten, heerlijk dansen en mooie vrouwen ontmoeten is iets wat we nu al af kunnen vinken van de to do's in Singapore. Vandaar dat we gister dan ook maar naar Chinatown zijn gegaan om op het terras te genieten met de nieuw gemaakte vrienden van de dag ervoor. Wederom een leuke avond met als resultaat een katertje en brakke dag. Vandaag dus maar rustig aan gedaan en morgen weer de toeristische tour volgen door Orchard street te bezoeken, blijkbaar de Pc Hoofdstraat van Singapore.

• 07 September 2014 - 15:17

Emmy:

Hallo mannen
    Dat klinkt goed. Stappen, happen, en biertjes tappen.
    Mooie stad he. Als ik dit lees heb ik zin om de foto's van toen nog eens op te zoeken.
    Wel duur he. Dadelijk zijn jullie over twee maanden terug in dit tempo....... hahaha
    Geniet er van
    Dikke kus vanuit Calonge

• 13 September 2014 - 14:21

Omie Van Helvoirt :

geweldig zeg wat jullie allemaal zien .
    en stappen niet vergeten he ha ha .
    ik hou jullie wel in de gaten hoor .
    daaaaaaaaaaaaaaaaaaag liefs Omie