Singapore centrum - Reisverslag uit Geylang, Singapore van Mark Helvoort - WaarBenJij.nu Singapore centrum - Reisverslag uit Geylang, Singapore van Mark Helvoort - WaarBenJij.nu

Singapore centrum

Blijf op de hoogte en volg Mark

05 September 2014 | Singapore, Geylang

Hee hallo vriendjes en vriendinnetjes,
Daar zijn we dan, de eerste echte dag in Singapore. Gister ochtend kwamen we om 6:00 lokale tijd aan op Changi Airport. Na een echt nationaal ontbijt bij de Mac zijn we vertrokken naar ons hotel, geheel toevallig gelegen in het red light district. Maar dit is niet het enige mooie om ons heen. De buurt, Geylang, kenmerkt zich door talloze eet tentjes, toko'tjes en winkels waar zowel toeristen maar vooral de locals zich tegoed doen aan verschillende lekkernijen.
Vandaag dus de eerste echte dag in Singapore. Eerst een ontbijt gescoord bij de supermarkt en dit aan de rand van de weg opgegeten te hebben, zijn we met de metro naar het centrum van Singapore gegaan. Wat een stad! Van het Rafles hotel en de shopping malls tot aan een drijvend voetbalveld op water, alles is er wel te vinden. Hoogtepunt van de middag was toch wel het bezoek aan het Skypark van het Marina Bay Sands hotel waar een panorama view van de gehele stad is te bewonderen. Kortom een geslaagd tripje. Voor nu zijn we weer even uitverteld maar vanavond gaan we het nachtleven ontdekken dus wie weet hebben we morgen weer wat uit te leggen.
Tot snel en we missen jullie nog niet!

• 05 September 2014 - 14:41

Emmy:

Hallo globetrotters
    Singapore is inderdaad een mooie stad
    Ik ben er drie weken met tante Veronique geweest
    Vergeet het eiland met de leeuw niet en clarkkey and boatkey
    Geniet van alles wat je ziet en ook in een foodhall gaan eten hoor
    Geweldig om te zien
    Veel plezier en tot het volgende verslag
    xxx

• 05 September 2014 - 20:06

Ine En Rob:

Hoi Mannen,
    leuk om te lezen hoe jullie eerste dag gegaan is. Wij zijn net thuis van een dagje Zeeland en het eerste wat ik doe is de PC opstarten om te kijken of er al iets op jullie blog staat. Gister was wel lachen, er was al 36 keer gekeken op jullie blog maar het was nog blanco.... ( volgens mij ga ik hier dik vet verslaafd aan raken). Het nachtleven..... tja.... nee ik ga er niks over zeggen.... be safe....
    tot de volgende keer xx voor allebei 1

• 05 September 2014 - 22:04

Oma Goorbergh:

Hallo Gabbers,
    Ik zie dat jullie het goed maken in het verre buitenland, mooie foto''s, geniet er van. Ik blijf jullie volgen.

groetjes Oma xxx

• 07 September 2014 - 20:12

Oma En Opa Van Gelder:

Beste Mark en Björn,

Jullie eerste verhalen gelezen en bekeken. Ziet er goed uit, maar jullie kunnen beter overstappen naar een vruchte sapje i.p.v. Het BIER!

Wij blijven jullie volgen, en een goede voortzetting.

Groetjes Oma en Opa

• 08 September 2014 - 13:24

Rion :

Hi Mark en Bjorn,
    Het begin is gemaakt en het ziet er naar uit dat het een heel groot succes wordt!
    Mooie foto's, leuk verhaal, ga zo door!
    Geniet er van, ontmoet veel plaatsen en gezellige mensen, maar kijk ook goed uit!
    XX